IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALAR, ULARNING OTA-ONALARI VA PEDAGOGLAR O‘RTASIDAGI MUNOSABATLAR

Authors

  • Abdumalik Ikrom o‘g‘li Temirov Buxoro davlat pedagogika instituti o‘qituvchisi

Keywords:

Imkoniyati cheklangan, korreksiya, avtoritar, nevrotik, psixosomatik, me’yoridagi ijobiy munosabat, pedagog, ota-ona munosabatlari, ta’lim, tarbiya.

Abstract

Ushbu maqolada imkoniyati cheklangan bolalar va ularning ota - onalari o‘rtasidagi munosabatlar, shuningdek pedagoglarning imoniyati cheklangan bolalar bilan ishlashda amal qilishi lozim bo‘lgan qoidalar, imkoniyati cheklangan bolalar bilan ta’lim-tarbiya jarayonida yuzaga keladigan muammolar va ularning yechimlari haqida so‘z boradi.

References

Grigoryans N.A Saidakbarova.T, Fayziyeva Z.Sh. Ko‘rishida muammosi bo‘lgan bolalar inkluziv ta’limi.-T.O‘XTV, A. Avloniy nomidagi XTRXMOI, UNICEF, 2005.

P. Pulatova Maxsus pedagogika (Oligofrenopedagogika). T.:

«G‘afur G‘ulom», 2007.

V.S. Raxmanova. “Maxsus pedagogika”. -T., ”G‘afur G‘ulom”, 2004.

Федюкин В.К. Квалитология: Учебное пособие. Часть 1. - СПб.: Изд-во СПбГИЭУ, 2002.

Федюкин В.К. Основы квалиметрии. - М.: Изд-во «ФИЛИНЪ», 2004.Axborot manbalari:

www.tdpu.uz

www.pedagog.uz

www.ziyonet.uz

www.edu.uz

tdpu-INTERNET.ped

www.nutq.intal.uz

Downloads

Published

2023-12-13

How to Cite

Temirov , A. I. o‘g‘li. (2023). IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALAR, ULARNING OTA-ONALARI VA PEDAGOGLAR O‘RTASIDAGI MUNOSABATLAR. Educational Research in Universal Sciences, 2(16 SPECIAL), 405–410. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4997