IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALAR, ULARNING OTA-ONALARI VA PEDAGOGLAR O‘RTASIDAGI MUNOSABATLAR
Keywords:
Imkoniyati cheklangan, korreksiya, avtoritar, nevrotik, psixosomatik, me’yoridagi ijobiy munosabat, pedagog, ota-ona munosabatlari, ta’lim, tarbiya.Abstract
Ushbu maqolada imkoniyati cheklangan bolalar va ularning ota - onalari o‘rtasidagi munosabatlar, shuningdek pedagoglarning imoniyati cheklangan bolalar bilan ishlashda amal qilishi lozim bo‘lgan qoidalar, imkoniyati cheklangan bolalar bilan ta’lim-tarbiya jarayonida yuzaga keladigan muammolar va ularning yechimlari haqida so‘z boradi.
References
Grigoryans N.A Saidakbarova.T, Fayziyeva Z.Sh. Ko‘rishida muammosi bo‘lgan bolalar inkluziv ta’limi.-T.O‘XTV, A. Avloniy nomidagi XTRXMOI, UNICEF, 2005.
P. Pulatova Maxsus pedagogika (Oligofrenopedagogika). T.:
«G‘afur G‘ulom», 2007.
V.S. Raxmanova. “Maxsus pedagogika”. -T., ”G‘afur G‘ulom”, 2004.
Федюкин В.К. Квалитология: Учебное пособие. Часть 1. - СПб.: Изд-во СПбГИЭУ, 2002.
Федюкин В.К. Основы квалиметрии. - М.: Изд-во «ФИЛИНЪ», 2004.Axborot manbalari:
www.tdpu.uz
www.pedagog.uz
www.ziyonet.uz
www.edu.uz
tdpu-INTERNET.ped
www.nutq.intal.uz