BOSHLANG‘ICH SINF MATEMATIKA DARSLARIDA NOAN’ANAVIY USULLARDAN FOYDALANISH
Keywords:
Matematika bo‘yicha ko‘rsatma, an’anaviy bo‘lmagan usullar, innovatsion ta’lim, amaliy faoliyat, ta’lim sohasida o‘yinlar, haqiqiy dunyo ilovalari, interaktiv ta’lim, ta’limda texnologiya, raqamli vositalar, ta’lim dasturlari, matematikaga munosabat.Abstract
Maqolada matematika darslarida noan’anaviy usullarni qo‘llashga intilayotgan o‘qituvchilar uchun amaliy tushuncha va tavsiyalar berilgan. U tajriba asosida o‘rganish, hamkorlikda faoliyat yuritish va muammolarni yechish usullariga, bunday strategiyalar o‘quvchilarning munosabati va matematikadagi faoliyatiga ijobiy ta’sir ko‘rsatishi ifoda etiladi.
References
BOSHLANG‘ICH SINFLAR UCHUN MATEMATIKADAN DIDAKTIK MATERIALLAR (O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma) M.E.Jumayev, N.T.Axmedova, B.S.Abdullayeva, IN.lI.Asjonova.Toshkent- 2016
BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH METODIKASI. M.JUMAYEV.TOSHKENT-2022
Shahnoza, I., & Ikromjonovna, J. S. (2023). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining dunyoqarashini shakllantirishda ertaklarning o‘rni. Qo‘qon universiteti xabarnomasi, 806-808.
Ikromjonovna,J. S. (2023). Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida joriy etilgan yangi darsliklarning afzallik jihatlari. Qo ‘qon universiteti xabarnomasi, 661-663..
Ikromjonovna, J. S. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARGA TA’LIM BERISH JARAYONIDA ZAMONAVIY METOD VA VOSITALARNING AHAMIYATI. QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 581-583.
Ikromjonovna, J. S. (2023). THE ROLE OF FOLK TALES AND EPIC MOTIVES IN THE POETRY OF USMAN AZIM. Open Access Repository, 9(4), 545-548.
Jumanova, S. (2022). Landscape in Usmon Azim" Bakhshiyona". EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 2(4), 169-172.
SI Jumanova, G Mullaboyeva. BOLALARNI MAKTAB TA’LIMIGA TAYYORLASHDA SHARQ VA G‘ARB ALLOMALARINING QARASHLARIDAN FOYDALANISH Educational Research in Universal Sciences 2 (14), 445-451
Soliyev Ilhomjon Sobirovich, Xoshimova Xulkaroy Xoshimjon qizi. Aqliy rivojlanishning mantiqiy masalalar yechishdagi ahamiyati. Yangi oʻzbekiston pedagoglari axborotnomasi 1-jild, 5-son