XALQARO TADQIQOTLARDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISH SAVODXONLIGINI BAHOLASH TARTIBI VA NATIJALAR TAHLILI
Abstract
PIRLS xalqaro baholash dasturida muvaffaqiyatli ishtirok etish, bevosita taʼlim sifatini oshirish bilan bogʻliqdir. PIRLS xalqaro baholash dasturida ishtirok etish uchun boshlang‘ich sinf oʻquvchilarining oʻquv dasturlarini yodda saqlab qolganligini, ularning kompetensiyalarini, maktabda egallagan bilimlarini real hayotiy vaziyatlarda qoʻllay olishi, ijodiy va mantiqiy fikrlash koʻnikmalarini rivojlantirish zarur. Zero, PIRLS o‘qish ta’limini takomillashtirish uchun dalillarga asoslangan qarorlar qabul qilish imkoniyatini beradi. Davlatlar PIRLS dan quyidagi maqsadlarda foydalanadilar:
References
Gulichehra Durdieva. Taraqqiyotga tayanch tashabbus. Yangi O‘zbekiston 24 May 2021
Muslimov N.A. “Bo‘lajak kasb ta’lim o‘qituvchilarini kasbiy shakllantirish”/Monografiya.–Toshkent.:Fan, 2004-yil, 360 bet.
Ibragimovna, Tuhtasinova Munira. "The Importance of International Assessment Programs in Enhancement, Assessment and Development of Reading Literacy of Primary Students." Central Asian Journal of Literature, Philosophy and Culture 3.11 (2022): 133-136.
Shermatovna, Erkaboyeva Nigora, and Akbarov Sardor Sodiqjon O‘g‘li. "Conditions of inclusive education." Web of Scientist: International Scientific Research Journal 3.7 (2022): 1-4.
Munira Ibragimovna Tokhtasinova, Dilnoza Murodovna Sodirova, 2022/12/18, INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Том 1, Номер 9 Страницы 75-78
Sadikovna, PhD Raximova Xurshidaxon. "Stages of pedagogical and psychological rehabilitation of children with cochlear implants with hearing impairments." INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCE & INTERDISCIPLINARY RESEARCH ISSN: 2277-3630 Impact factor: 7.429 11.11 (2022): 192-198