BOSHLANG‘ICH SINF ONA TILI DARSLARIDA YOZMA NUTQNI O‘STIRISH VA KAMCHILIKLARNI BARTARAF ETISH

Authors

  • Dilsabo Munavvarjon qizi Ortiqova Nizomiynomidagi TDPU 2-kurs talabasi
  • M.A Hamrayev Ilmiy rahbar: Nizomiy nomidagi TDPU Boshlang‘ich ta’limda ona tili va uni o‘qitish metodikasi kafedrasi professori v.b. filologiya fanlari nomzodi

Keywords:

nutq, yozma nutq, nutq o‘stirish, so‘z, so‘z boyligi, erkin fikrlash.

Abstract

Ushbu maqolada yozma nutqni o‘stirish tushunchasi, o‘quvchilarni yozma nutqdagi kamchiliklarini bartaraf etish bo‘yicha fikr yuritilgan, ona tili darslarida nutq o‘stirishning shakl va vositalari, nutq o‘stirishda va kamchiliklarni bartaraf etishda noan’anaviy usullardan foydalanish haqida so‘z yuritiladi.

References

D.R.Babayeva .”Nutq o‘stirish nazariyasi va metodikasi’’Toshkent 2018-yil

Q.Shodiyeva .”Nutq o‘stirish’’ O‘qituvchi : 2008-yil

Karima Qosimova, Safo Matchonov, Xolida G‘ulomova, Sharofat Yo‘ldosheva, Sharofjon Sariyev. Ona tili o‘qitish metodikasi.Toshkent 2022-yil

Karimova V.M,Sunnatova R.I,Tojiboyeva R.N,Mustaqil fikrlash.-T.Sharq,2000. 5.Muhiddinov A.G‘.O‘quv jarayonida nutq faoliyati.-T.O‘qituvchi,1995.

Downloads

Published

2023-12-20

How to Cite

Ortiqova , D. M. qizi, & Hamrayev , M. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF ONA TILI DARSLARIDA YOZMA NUTQNI O‘STIRISH VA KAMCHILIKLARNI BARTARAF ETISH. Educational Research in Universal Sciences, 2(17 SPECIAL), 77–80. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5147