TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA, OʻQUVCHILARGA RANGTASVIR ASARLARINI BADIIY IDROK ETISHGA OʻRGATISH METODIKASI

Authors

  • Gulnoza Shermamatova Toshkent Davlat Pedagogika Universiteti Tasviriy san’t va amaliy bezak san’ati mutaxassisligi magistranti.

Keywords:

rassom, asar, obraz, rang, an’ana, qadriyat, ezgulik va yovuzlik, talqin, ijod, falsafiy gʻoya, ranglar gammasi, muhabbat, iymon, ramz, janr, yoʻnalish.

Abstract

 Maqola tasviriy san’at darslarida san’at asarlarini badiiy tahlil qilishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish keltirilgan. Bunda Oʻzbekiston xalq rassomi Akmal Nur ijodi misolida bayon qilingan.

References

Mirziyoyev Sh.M. Yangi Oʻzbekistonda erkin va faravon yashaylik! – T.: TASVIR nashriyot uyi, 2021, -52 b.

Bulatov S.S, Soipova M.S. Badiiy tahlil tamoyillari. -T.: Fan va texnologiya, 2016, -260 b.

Xolmatova F Akmal Nurning ijodida “Yaxshi kun” asarining falsafiy va psixologik tahlili. – 2022.

Wikipedia.

Downloads

Published

2023-12-22

How to Cite

Shermamatova , G. (2023). TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA, OʻQUVCHILARGA RANGTASVIR ASARLARINI BADIIY IDROK ETISHGA OʻRGATISH METODIKASI. Educational Research in Universal Sciences, 2(17 SPECIAL), 381–386. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5207