TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA, OʻQUVCHILARGA RANGTASVIR ASARLARINI BADIIY IDROK ETISHGA OʻRGATISH METODIKASI
Keywords:
rassom, asar, obraz, rang, an’ana, qadriyat, ezgulik va yovuzlik, talqin, ijod, falsafiy gʻoya, ranglar gammasi, muhabbat, iymon, ramz, janr, yoʻnalish.Abstract
Maqola tasviriy san’at darslarida san’at asarlarini badiiy tahlil qilishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish keltirilgan. Bunda Oʻzbekiston xalq rassomi Akmal Nur ijodi misolida bayon qilingan.
References
Mirziyoyev Sh.M. Yangi Oʻzbekistonda erkin va faravon yashaylik! – T.: TASVIR nashriyot uyi, 2021, -52 b.
Bulatov S.S, Soipova M.S. Badiiy tahlil tamoyillari. -T.: Fan va texnologiya, 2016, -260 b.
Xolmatova F Akmal Nurning ijodida “Yaxshi kun” asarining falsafiy va psixologik tahlili. – 2022.
Wikipedia.
Downloads
Published
2023-12-22
How to Cite
Shermamatova , G. (2023). TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA, OʻQUVCHILARGA RANGTASVIR ASARLARINI BADIIY IDROK ETISHGA OʻRGATISH METODIKASI. Educational Research in Universal Sciences, 2(17 SPECIAL), 381–386. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5207
Issue
Section
Articles