MEDIATA’LIMNI FANLARGA INTEGRATSIYALASHNING SHART-SHAROITLARI VA VOSITALARI. TABIIY - ILMIY SIKL

Authors

  • Muxabbat Baxtibaevna Ajieva Pedagogika fanlar nomzodi, docent Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
  • Dastonbek Qutlimurod o‘g‘li Sultonov stajyor o‘qituvchi Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
  • Maqsud Baxadirovich Artikov assistent Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
  • Abdig‘aniy Isaqbaevich Aytoreev stajyor o‘qituvchi Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti

Keywords:

axborot, illyustratsiya, motivatsiya, integratsiya, prognoz, tizimlashtirish, transformatsiya, nazorat, tekshirish, muvofiqlashtirish, aloqa.

Abstract

Ushbu maqolada media-ta’limni tabiiy fanlar tsikli sub’ektlariga integratsiyalashning asosiy vositalari muhokama qilinadi. O‘qituvchi mehnat qurollari o‘qitish vositasi ekanligini hamma biladi. Ularni o‘quv maqsadlariga erishish uchun foydalaniladigan barcha moddiy ob’ektlar deb hisoblash mumkin. O‘quv jarayonini tashkil etishda o‘quv vositalariga etarlicha baho bermaslik alohida o‘qituvchilardan boshlab, metodistlargacha bo‘lgan turli darajalarda sodir bo‘ladi.
Tabiatni o‘rganuvchi tabiiy fanlarni o‘qitishda vizualizatsiyadan foydalanish, lekin ular tomonidan olingan bilimlar, ularni tashkil etish shakllari (ilmiy nazariyalar, tushunchalar), tadqiqot usullari, ilmiy an’analar madaniyatning fundamental asoslarini tashkil qiladi. Bu ommaviy axborot vositalari nazariyasining tabiiy fanlar siklining didaktik nusxasi bo‘lgan media-ta’limga to‘liq mos keladi.

Downloads

Published

2022-12-05

How to Cite

Ajieva, M. B., Sultonov, D. Q. o‘g‘li, Artikov, M. B., & Aytoreev, A. I. (2022). MEDIATA’LIMNI FANLARGA INTEGRATSIYALASHNING SHART-SHAROITLARI VA VOSITALARI. TABIIY - ILMIY SIKL. Educational Research in Universal Sciences, 1(6), 270–277. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/527