OFITSER-O‘QITUVCHINING TA’LIM JARAYONIDAGI FAOLIYATIDA MUOMALA VA MULOQOT MADANIYATI

Authors

  • Tohir Toshpo‘lotovich Nazarov Buxoro davlat Pedagogika instituti Harbiy ta’lim fakulteti maxsus tayyorgarlik sikli o‘qituvchisi, dotsent.

Keywords:

bilim, muomala, muloqot, nutq, texnika, ta’lim, ko‘nikma, faoliyat, kasbiy mahorat, malaka, tahsil oluvchi, kompetensiya, qonuniyat, maqsad, natija.

Abstract

Kasbiy pedagogik muloqot ofitser-o‘qituvchi va talabalarning o‘zaro hamkorlik tizimi sifatida asosiy faoliyat mazmuni o‘zaro axborot almashish, shaxsni bilish, tarbiyaviy ta’sir o‘tkazish sanaladi. Pedagogik faoliyatga bog‘liq muloqot talabalarga zamon talablari asosida ta’lim berish vazifalarini hal qilish vositasi, tarbiyaviy jarayonlarni ijtimoiy-pedagogik jihatdan ta’minlash tizimi sifatida shakllanadi.  Bunda o‘qituvchi va talabalar jamoasining o‘zaro ta’sir malakasi, usuli va tizimini anglatib, uning mohiyati o‘zaro axborot almashishda namoyon bo‘ladi.

References

Yo‘ldoshev O‘.J., Umumiy pedagogika. O‘quv qo‘llanma. Toshkent – 2017 y. 330-bet.

Tolipov O‘, Ro‘ziyeva D., Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. O‘quv qo‘llanma. “Innovatsiya-Ziyo” nashriyoti. Toshkent 2019-yil.

Xoliqov A Pedagogik mahorat. Darslik. “Iqtisod-Moliya” nashriyoti Toshkent 2011-yil.

Downloads

Published

2023-12-29

How to Cite

Nazarov , T. T. (2023). OFITSER-O‘QITUVCHINING TA’LIM JARAYONIDAGI FAOLIYATIDA MUOMALA VA MULOQOT MADANIYATI. Educational Research in Universal Sciences, 2(18 SPECIAL), 19–25. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5355