MATNLI MASALALARNI YECHISH ORQALI MAKTAB O‘QUVCHILARINING O‘QUV – BILISH KOMPETENTSIYASINING FAOLIYAT KOMPONENTINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Keywords:
kompetensiya/kompetentlik, bilish, o‘qitish, o‘quv - bilish kompetentsiya, matn, yozma matn, matnli masala, malaka, bosqich, faoliyat, model.Abstract
Maqolada matnli masala ustida ishlash misolidan foydalangan holda maktab o‘quvchilarining o‘quv – bilish kompetentsiyasining faoliyat komponentini rivojlantirish metodikasi qaralgan. Matnli masalalarni yechish natijasida o‘quvchilarda o‘rganish ob’ekti sifatida matn bilan bog‘liq bo‘lgan mantiqiy, uslubiy va umumiy ta’lim faoliyati elementlari bo‘yicha ko‘nikmalar shakillanadi va rivojlantiriladi. O‘quvchilar, o‘qituvchilar va talabalar jamoasining individual xususiyatlariga moslashtirilgan tavsiya etilgan o‘qitish metodikasi matnli masalalarni modellashtirish usullarini o‘zlashtirish bilan bog‘liq ko‘plab ta’lim muammolarini hal qilish imkonini beradi.
References
Воровщиков, С.Г. Общеучебные умения как деятельностный компонент содержания учебно-познавательной компетенции // Интернет-журнал "Эйдос". - 2007.
Татьянченко, Д.В. Общеучебные умения как объект управления образовательным процессом / Д.В. Татьянченко, С.Г. Воровщиков // Завуч. - 2000. - №7
Шарыгин, И.Ф. Математика. Для поступающих в вузы: учеб. пособие. - М.: Дрофа, 2000.
Ernazarova N.X. Bo‘lajak matematika o‘qituvchilarining ijodiy fikrlash usullarini shakllantirish imkoniyatlari // “Ilm – fan fidokori” xalqaro ilmiy – amaliy ko‘rik tanlovi (25 - oktabr 2022 yil)- 204 – 210b.
Ernazarova N.X. Формирование навыков составления задач у будущего учителя математик// Сборник материалов международой научно – технической конференции “Инновационные решения технических, инжинерно – технических задач производства” 4 – часть ДжПИ. 2022г