OLIY TA’LIM TIZIMIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI RIVOJLANTIRISH

Authors

  • Tohir Nematovich Ergashev Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalash muhandislari instituti Milliy tadqiqot universitutining Qarshi irrigatsiya va agrotexnologiyalar instituti stajyor-o‘qituvchisi
  • Elshod Abdusalim o‘g‘li Ulug‘murodov Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalash muhandislari instituti Milliy tadqiqot universitutining Qarshi irrigatsiya va agrotexnologiyalar instituti talabasi

Keywords:

AKT-ta’lim, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, ta’limni raqamlashtirish, professional, taqdimotlar, “HEMIS”.

Abstract

Maqola oliy ta’lim sifatini raqamli pedagogika bilan ta’minlashda tutgan o‘rni va ahamiyati hisobga olindi. Ta’lim sifati va samaradorligi ijobiy ta’sir ko‘rsatuvchi omillar tahlili o‘tkazildi. O‘rganish jarayonida an’anaviy va raqamli pedagogikaning o‘ziga xos xususiyatlarini aytib o‘tdi. Oliy taʼlim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari “AKT” taʼlimining ajralmas qismi hisoblanadi.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-iyuldagi “Raqamli “O‘zbekiston –2030” strategiyasi va uning amalga oshirilgan samarali chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6079-son qarori.

Aglyamzyanovna GN Gumerova L. Zoliy maktabda raqamli pedagogika

: o‘quvchilarning o‘rganishdan foydalanish simulyatsiyasi. Rossiya ta’lim va psixologiya jurnali 2021, 12-jild, 1-2-son, http://riep.ru3

Mamarajabov, Shavkat . Tabaqalashtirilgan ta’lim - bo‘lajak mutaxassislarning umumiy kasbiy kompetentsiyasini shakllantirish omili sifatida. Arkhivnauchnyxissledovany (2021).

Downloads

Published

2024-01-22

How to Cite

Ergashev , T. N., & Ulug‘murodov, E. A. o‘g‘li. (2024). OLIY TA’LIM TIZIMIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI RIVOJLANTIRISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(2 SPECIAL), 83–86. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5735