OLIY TA’LIM TIZIMIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI RIVOJLANTIRISH
Keywords:
AKT-ta’lim, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, ta’limni raqamlashtirish, professional, taqdimotlar, “HEMIS”.Abstract
Maqola oliy ta’lim sifatini raqamli pedagogika bilan ta’minlashda tutgan o‘rni va ahamiyati hisobga olindi. Ta’lim sifati va samaradorligi ijobiy ta’sir ko‘rsatuvchi omillar tahlili o‘tkazildi. O‘rganish jarayonida an’anaviy va raqamli pedagogikaning o‘ziga xos xususiyatlarini aytib o‘tdi. Oliy taʼlim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari “AKT” taʼlimining ajralmas qismi hisoblanadi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-iyuldagi “Raqamli “O‘zbekiston –2030” strategiyasi va uning amalga oshirilgan samarali chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6079-son qarori.
Aglyamzyanovna GN Gumerova L. Zoliy maktabda raqamli pedagogika
: o‘quvchilarning o‘rganishdan foydalanish simulyatsiyasi. Rossiya ta’lim va psixologiya jurnali 2021, 12-jild, 1-2-son, http://riep.ru3
Mamarajabov, Shavkat . Tabaqalashtirilgan ta’lim - bo‘lajak mutaxassislarning umumiy kasbiy kompetentsiyasini shakllantirish omili sifatida. Arkhivnauchnyxissledovany (2021).