TAʼLIM MUASSASALARIDA INKLYUZIV TA’LIM TUSHUNCHALARINI RIVOJLANTIRISH

Authors

  • Sabohat Zavqiy qizi Ibodullayeva Buxoro davlat pedagogika instituti Pedagogika va ijtimoiy fanlar fakulteti talabasi

Keywords:

inklyuziv ta’lim, imkoniyati cheklangan bola, psixologik yordam, pedagogik mahorat, diskriminatsiya, tenghuquqlilik va boshqalar.

Abstract

Ushbu maqolada zamonaviy maktablarda inklyuziv ta’limni tashkil etish, alohida ta’limga ehtiyoji bo‘lgan bolalarda o‘ziga bo‘lgan ishonchni shakllantirish, o‘qituvchining inklyuziv ta’limini amalga oshirishga qaratilgan psixologik tayyorligini ta’minlash hamda inklyuziv ta’limda tenglik   tushunchalarini shakllantirish amaliy va nazariy tahlil qilinadi.

References

G.A.Sodiqova, D.A.Nurkeldiyeva Rivojlanishi orqada qolgan bolalar diagnostikasi (ma’ruzalar matni) T., 2001

“Ta’lim hamma uchun milliy dasturini joriy qilish masalalari” mavzusidagi ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. Toshkent-2005 yil.

Ture Yonson ”Inklyuziv ta’lim”-“Opereyshen Mersiy” Toshkent-2003 yil.

O‘qituvchilar uchun qo‘llanma.

U.Fayziyeva, Y.Abdurazakova "Do‘stona munosabat muhitidagi maktab".

U.Fayziyeva, D Nazarova , X.J.Kolbayeva "Eshitishida muammolari bo‘lgan bolalar inklyuziv ta’limi".

Downloads

Published

2024-01-29

How to Cite

Ibodullayeva , S. Z. qizi. (2024). TAʼLIM MUASSASALARIDA INKLYUZIV TA’LIM TUSHUNCHALARINI RIVOJLANTIRISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(3 SPECIAL), 176–178. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5924