BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINI NUTQ VA TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH

Authors

  • Gulshada Maxmudjonovna Mallayeva Angren Universiteti, “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi o‘qituvchisi

Keywords:

nutq, nutq qonuniyatlari, aktiv nutq organlari , tashqi va ichki nutq, so‘zlashuv tili, ko‘nikma, gapirish, bilim darajasi.

Abstract

Bizga ma’lumki boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining nutq madaniyatini shakllantirish boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining oldida turgan muhim vazifalardan biridir. Bu borada o‘qituvchining o‘rnini hech qanday vosita bosa olmaydi. O‘quvchilarning ravon va burro nutqini shakllantirishda, dunyoni anglatishda o‘qituvchi nutqining ham o‘rni beqiyosdir. Shuning uchun o‘qituvchi o‘z nutqi ustida ham mukammal ishlashi va darslarini tashkil qilishda o‘quvchilarni barkamol hamda har tomonlama yetuk qilib tarbiyalash uchun puxta bilimli, o‘z fikrini chiroyli, ravon nutq qonuniyatlarini chuqur yegallagan holda ifoda qila bilishi lozim.

References

«Boshlangich sinflarda adabiyot o‘qitish metodikasi» o‘quv - uslubiy qo‘llanma. 2020yil K.Xusanboyeva,M.Xazratkulov,Sh.Jamoldinova

«BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING IJODIY KOMPЕTЕNTLIGINI RIVOJLANTIRISHDA MUSTAQIL TA’LIM FAOLIYATI» Nasiba Bayturayeva Abdulla Qodiriy nomidagi Jizzax davlat pedagogika instituti katta o‘qituvchisi «SCIYENTIFIC PROGRЕSS» Sciyentific Journal ISSN: 2181-1601 Volume: 1, ISSUYE:6

fayllar.org Ta’lim Tizimida dolzarb muamo

PEDAGOGS JURNAL «Boshlang‘ich sinf ona tili darslarida o‘quvchilar nutqini o‘stirish ahamiyati»(Zokirova Azizaxon Olimjonovna Islamova Nigora Abdirashidovna JDPI)

Downloads

Published

2024-01-29

How to Cite

Mallayeva , G. M. (2024). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINI NUTQ VA TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(3 SPECIAL), 339–344. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/5960