O‘QUVCHILARNI MOSLIKNI ANIQLASHGA DOIR MASHQLARNI YECHISHGA O‘RGATISH
Keywords:
kreativlik mashqlari, mos xonalarini aniqlash (Set Intersection), mosliklarni qo‘shish va kamaytirish (Union and Difference of Sets), mosliklarni tahlil qilish (Set Analysis).Abstract
Ushbu maqolada oliy o‘quv yurti talabalari va bo‘lajak o‘qituvchilarning masalalardagi mosliklarni aniqlab yechishga o‘rgatish, kreativ fikrlashini oshirish, mustaqil fikr yuritish qobiliyatlarini rivojlantirish, shuningdek, fikr-mulohazalar va mantiqiy ravishda o‘qish qobilyatlarini rivojlantirish atroflicha muhokama qilingan. Mantiqiy masalalar yechishda mosliklarni topish va ularni tuzatish, odamlarga mantiqiy o‘ylashni va fikrlashni o‘rgatishning muhim qismi bo‘lib, masalalarni tez yechishni rivojlantirish uchun yaxshi bir vosita bo‘lishi mumkin.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 07.05.2020 yildagi PQ-4708-son.
Mirzaakbarov , A. M. and Ummataliyev , U. I. o‘g‘li (2024) “MANTIQIY XATOLIKLARNI TOPISHNI O‘RGATISH”, Educational Research in Universal Sciences, 3(3), pp. 207–209. Available at: http://erus.uz/index.php/er/article/view/5932 (Accessed: 9 February 2024).
Mirzaakbarov, A. M. (2023). TALABALARNI MANTIQIY FIKRLASHGA O‘RGATISHDA INTERFAOL USULLARDAN FOYDALANISH YO‘LLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(13), 570–574. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/4330.