OLIY TA’LIM TIZIMIDA PEDAGOGIK FAOLIYATNING MAZMUNI VA MAQSADI
Keywords:
ta’lim, tarbiya, pedagog faoliyati, pedagogik maqsad, tarbiya jarayoni, pedagogik faoliyat obyekti, faoliyat subyekti, talablar.Abstract
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalari faoliyati, jumladan o‘quv jarayonida pedagogik faoliyatning o‘ziga xos jihatlari, oliy ta’lim tizimida pedagogik faoliyat mazmuni va mohiyati, pedagogik maqsadning o‘ziga xosligi, pedagogik faoliyatining obyekti va subyekti kabi masalalar yoritib berilgan.
References
O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. 2020 yil 23 sentabrdagi 637-sonli qonun.
Olimov, K. T., & Sh, T. Z. (2019). Integration of Special Subjects, Opportunities and Solutions. Eastenr European Scientific Journal, (2), 67-70.
Тухтаева, З. Ш. (2011). Межпредметные связи и преемственность в профессиональном образовании. Профессиональное образование. Столица, (9), 43-44.
Sh, T. Z., & Kh, S. K. (2020). Innovative forms of education in Uzbekistan. International journal of innovations in engineering research and technology. IJIERT, 7(4), 258-261.
Sharifovna, T. Z., & Bakhriniso, T. (2020). Modernization of higher education by solving integration problems. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8(12 Part II), 44-49.
Тухтаева, З. Ш. (2012). Методика межпредметной преемственности в профессиональном образовании.
Тухтаева, З. Ш. (2016). Касб-ҳунар таълимида фанлараро узвийликни таъминлаш методикаси.
Тухтаева, З. Ш., & Искандарова, Г. Б. (2014). Обеспечение межпредметной преемственности при обучении специальным предметам. Молодой ученый, (8), 882-884.