TA’LIM MUASSASALARI TALABALARINING IJODIY-AMALIY FAOLIYATGA YO‘NALTIRISHNING TASHKILIY JIHATLARI
Keywords:
ta’lim jarayoni, ijodiy-amali faoliyat, ijodkor o‘qituvchi, pedagog, kasbiy faoliyat, o‘quv motivi, motivatsion ta’lim muhiti.Abstract
Ushbu maqolada talabalarning ijodiy-amaliy faoliyatga yo‘naltirish jarayonini motivatsion ta’lim sharoitida tashkil qilishning hamda motivasion ta’lim muhitini yaratishda pedagogik ijodkorlikning ahamiyati, o‘qituvchining kasbiy faoliyatining tarkibiy qismlari, o‘quv motivlari mohiyati va uning o‘ziga xos jihatlari kabi masalalar tahlili bayon qilingan
References
To‘raqulova M.Q.“Iqtidorli talabalar bilan ishlashda ta’lim turlari va vositalarini tanlash”. Pedagogik mahorat. Ilmiy-nazariy va metodik jurnal 5-son, Buxoro 2019-yil. 104-108 b
Туракулова, Б. Б. (2022). Повышение квалификации персонала на основе интеграции технических подразделений и производственных предприятий. Universum: психология и образование, (10 (100)), 8-11.
Тухтаева, З. Ш., & Искандарова, Г. Б. (2014). Обеспечение межпредметной преемственности при обучении специальным предметам. Молодой ученый, (8), 882-884.
Zebo, T. X., & E’zoza, E. (2023). OLIY TA’LIMDA TALABALAR BILAN OLIB BORILADIGAN O ‘QUV-METODIK VA MA’NAVIY-MA’RIFIY ISHLARNING O ‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI. Innovations in Technology and Science Education, 2(17), 489-496.
Туракулова, Б. Б. (2022). ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПРОЦЕССЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF HIGHER EDUCATION. In Дизайн, технологии и инновации в текстильной и легкой промышлен-ности (ИННОВАЦИИ-2022): сборник материалов Международной научно-технической конференции. Часть 1.–М.: ФГБОУ ВО «РГУ им. (p. 154).