TALABALARDA LOYIHALASH KO‘NIKMASINI SHAKLLANTIRISH ORQALI KASBIY MAHORATNI RIVOJLANTIRISH
Keywords:
ta’lim, shaxsiy qobiliyat, innovatsion texnologiya, loyihalash, amaliyot, loyihalash jarayoni, oliy ta’lim, imkoniyatlar.Abstract
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalari talabalarining loyihalash ko‘nikmasining shakllanganlik holati, zamonaviy texnik –texnologik vositalar orqali loyihalashning afzalliklari, loyihalash ko‘nikmasini va shaxsiy qobiliyatni rivojlantirishning ahamiyati, jumladan o‘quv jarayoni va amaliy jarayonlarda birgagalikda takomillashtirish, bu borada o‘qituvchilardan talab qilinadigan malaka hamda salohiyat to‘g‘risida ham yoritib berilgan.
References
Клековкин Г.А. Преемственность в обучении. в поисках теоретических оснований // – Самара, 2000. – С. 328.
Olimov, K. T., & Sh, T. Z. (2019). Integration of Special Subjects, Opportunities and Solutions. Eastenr European Scientific Journal, (2), 67-70.
Тухтаева, З. Ш. (2011). Межпредметные связи и преемственность в профессиональном образовании. Профессиональное образование. Столица, (9), 43-44.
Sh, T. Z., & Kh, S. K. (2020). Innovative forms of education in Uzbekistan. International journal of innovations in engineering research and technology. IJIERT, 7(4), 258-261.
Sharifovna, T. Z., & Bakhriniso, T. (2020). Modernization of higher education by solving integration problems. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8(12 Part II), 44-49.
Тухтаева, З. Ш. (2012). Методика межпредметной преемственности в профессиональном образовании.
Тухтаева, З. Ш. (2016). Касб-ҳунар таълимида фанлараро узвийликни таъминлаш методикаси.