TA’LIM TIZIMIDA JISMONIY TARBIYA DARSLARINI SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Authors

  • Sur’at Salohiddinovich Mardonov Qiziltepa tumani 2-son kasb-hunar maktabi Jismoniy tarbiya fani o‘qituvchisi

Keywords:

“Sog‘lom avlod uchun”, dars, jismoniy tarbiya darsi, umumiy o‘rta ta’lim maktabi jismoniy tarbiya mashg‘ulotlari, dars jadvali, jismoniy tarbiya, o‘quv tarbiya jarayoni, sinflar va o‘quv guruhlari, jismoniy mashqlar.

Abstract

Ushbu maqolada Jismoniy tarbiya ta’limining sifati ta’limiy tamoyillari bilan o‘zaro uzviy bo‘lib, undan yuzaga keladigan samaradorlik (natija, oqibat) jismoniy madaniyat ta’limi jarayonining mashg‘ulotlari sifatini takomillashtirishga ijobiy ta’sir qilishi maqolamizning asosiy mazmunini tashkil etdi. Maqola soha mutaxasislari bo‘lmish aynan bo‘lajak jismoniy tarbiya o‘qituvchilari uchun mo‘ljallangan.

References

I. Karimov. Barkamol avlod – O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. –T.: “Sharq”. 1997-yil.

T. Usmonxo‘jayev, O. Tursunov. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati. –T.: “O‘qituvchi”. 2004-yil.

Abdullayev A. Jismoniy tarbiya nazariyasi va metodikasi. Darslik. 3-to‘ldirilgan nashri. Farg‘ona, 2021.

Xankeldiyev SH.X, Abdullayev A. va boshqalar. Sog‘lom turmush tarzi jismoniy madaniyati. O‘quv qo‘llanma. Farg‘ona, 2010.

Downloads

Published

2024-02-12

How to Cite

Mardonov , S. S. (2024). TA’LIM TIZIMIDA JISMONIY TARBIYA DARSLARINI SAMARADORLIGINI OSHIRISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(4 SPECIAL), 397–399. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/6121