UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA PEDAGOGIK JARAYONLARNI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISHDA REFLEKSIV YONDASHUV TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH

Authors

  • Gulasal Ilhomjon qizi Odiljanova NamDU tayanch doktoranti

Keywords:

О‘qituvchining kasbiy refleksiyasi, kommunikativ refleksiya, pedagogik refleksiya, kasbiy refleksiya, inson psixikasi.

Abstract

Ushbu maqolada ta’lim tizimi boshqaruvining ahamiyati va maktablarining boshqaruvi ularning xususiyatlari, o‘qituvchilarning kasbiy refleksiyasi o‘quvchilarning aqliy salohiyatini rivojlantiruvchi omili sifatidagi olimlarning qarashlari, kasbiy refleksiyaga doir muammolar va yechimlar haqida fikr yuritilgan.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-4947- sonli Farmoni. https://lex.uz/

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 8 oktyabrdagi “O‘zbekiston respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-sonli Farmoni.https://lex.uz/

Barkamol avlod-O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. – T.: Sharq, 1997.

Baturin S.O., Maktab ta’limidagi zamonaviy innovatsion texnologiyalar, –

http://www.sch130.nsc.ru/people/staff/sovet/BaturinSO_170308.rtf.

Begmurzayevich, D. B. (2022). O‘QUVCHILARNI INTELLEKTUAL

RIVOJLANTIRISHNING METODOLOGIK ASOSLARI. Ijodkor o‘qituvchi, 2(20), 52-59.

Djalalov, B. B., Mirzaahmedova, S. N. Q. (2022). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARIDA REFLEKSIV MADANIYATNI RIVOJLANTIRISH JARAYONLARINI TAKOMILLASHTIRISH. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(12), 68-80.

Карпов А. В. Рефлексия в структуре метакогнитивной организации субъекта // Рефлексивные процессы и управление. 2004. № 1.

Downloads

Published

2024-04-03

How to Cite

Odiljanova , G. I. qizi. (2024). UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA PEDAGOGIK JARAYONLARNI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISHDA REFLEKSIV YONDASHUV TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(4), 114–120. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/6242