IT O‘QUV KURSLARINING SOTSIOLOGIK TAHLILI

Authors

  • Xurshid Samatov TATU Samarqand filiali, O‘zbekiston
  • Shokir Ulashovich Uraqov Samarqand Davlat tibbiyot universiteti, O‘zbekiston
  • Sayyodbek Ibrohimov TATU Samarqand filiali, Kompyuter injiniring fakulteti DI 21-10-guruh talabasi

Keywords:

Axborot texnologiyalar, kurslar, narxlari.

Abstract

Ushbu maqolada republikamizning barcha viloyatlarida faoliyat olib borayotgan IT o‘quv kurslarning sotsiologik tahlili haqida o‘rganilgan

References

https://mitc.uz/uz/news/1425

https://www.spot.uz/oz/2022/09/10/it-kurslar/

https://digital.uz/activity_page/information_technology/

I.M. Boynazarov. “Ma’lumotlar tuzilmasi va algoritmlar. (2023)

Safarov T. S. et al. Methods and Models of a Multifunctional System Support for Decision Making for Differential Diagnosis of Diseases //International Journal. – 2020. – Т. 9. – №. 3.

Zaynidinov H. N., Yusupov I., Urakov S. U. Application of Haar Wavelets in Problems of Digital Processing of Two-Dimensional Signals //Automatics & Software Enginery. 2019. N2 (28). – 2019. – С. 18.

Зайнидинов Х. Н., Юсупов И., Ураков Ш. У. Применение вейвлетов Хаара в задачах цифровой обработки двумерных сигналов //Автоматика и программная инженерия. – 2019. – №. 2 (28). – С. 79-84.

Ураков Ш. У. ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МЕТОДОВ ГЕОМЕТРИЧЕСКОЙ АКУСТИКИ УЛЬТРАЗВУКОВЫХ ВОЛН МАЛОЙ ДЛИНЫ //Educational Research in Universal Sciences. – 2024. – Т. 3. – №. 3. – С. 66-69.

Ураков Ш. У. СОЗДАНИЕ БАЗЫ МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИИ В СИСТЕМЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ //GOLDEN BRAIN. – 2023. – Т. 1. – №. 27. – С. 86-90.

Ураков Ш. У., Ураков Ш. У. МОДУЛЬНЫЙ ПРИНЦИП РАЗРАБОТКИ ЭКСПЕРТНОЙ СИСТЕМЫ ДИАГНОСТИКИ ЗАБОЛЕВАНИЙ //ACTIVE RESEARCHER. – 2024. – Т. 1. – №. 1. – С. 4-10.

Ураков Ш. У. и др. ПРОВЕДЕНИЕ ЦИФРОВОЙ РАБОТЫ СИГНАЛОВ БИОМЕДИЦИНЫ ПРИ ПОМОЩИ ВЕЙВЛЕТОВ ХААРА И ДОБЕШИ //Биология ва тиббиёт муаммолари. – 2020. – №. 6. – С. 118-122.

Downloads

Published

2024-06-14

How to Cite

Samatov , X., Uraqov , S. U., & Ibrohimov , S. (2024). IT O‘QUV KURSLARINING SOTSIOLOGIK TAHLILI. Educational Research in Universal Sciences, 3(6), 107–112. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/6289