MARKAZIY PROYEKSIYALASH VA UNING XOSSALARINI OʻQITISHDA MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH

Authors

  • Davronbek Egamberganovich Davletov Renessans ta’lim universiteti, Matematika va axborot texnologiyalari dotsenti, f.-m.f.n.
  • Dilnavoxon Yaxyobek qizi Dilshodova Renessans ta’lim universiteti, Matematika va informatika ta’lim yoʻnalishi 1-bosqich talabasi

Keywords:

muammoli o‘qitish, muammoli vaziyat, markaziy proyeksiyalash, uchburchak, toʻrtburchak, aylana, ellips.

Abstract

Maqolada muammoli ta’lim texnologiyasining o‘ziga xos xususiyatlari va geometriya fanini oʻqitish  jarayonida muammoli vaziyatlarni yuzaga keltirish, muammoli ta’lim metodlari yordamida geometriyani  o‘qitishda muammoli bayon qilishning o‘rni yoritilgan. Shuningdek “Markaziy proyeksiyalash va uning xossalari” mavzusini oʻqitishni  muammoli oʻqitish metodlari orqali tashkil qilish usullari keltirilgan.

References

S.Alixonov, M.Rayemov Matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent. O‘qituvchi. 2010y. (o‘quv qo‘llanma)

D.Yunusova Mаtеmаtikаni o‘qitishning zаmоnаviy tехnоlоgiyalаri. Toshkent, 2010 y.

M.Tojiev, D.Yunusova, M.Barakaev, K.Mamadaliev. Matematika o‘qitish texnologiyalari va loyihalash. // Darslik. – T., 2018. – 324 b.

Downloads

Published

2024-06-25

How to Cite

Davletov , D. E., & Dilshodova , D. Y. qizi. (2024). MARKAZIY PROYEKSIYALASH VA UNING XOSSALARINI OʻQITISHDA MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH. Educational Research in Universal Sciences, 3(5 SPECIAL), 123–130. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/6373