TALABALARNING TURLI QIYINCHILIK DARAJADAGI IJODIY MASALALAR YECHISHDAGI O‘QITUVCHINING YORDAM MAZMUNI

Authors

  • Artikov Maqsud Baxadirovich Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti

Keywords:

Pedagogika, eksperiment, tahlil, shaxs, intellekt, axborot, topshiriq, eksperimental ish, fikrlash, ijodkorlik.

Abstract

Oldingi ishda talabalarning ijodiy muammolarni hal qilishdagi qiyinchiliklari turlari tahlil qilindi va ijodiy muammolarni hal qilishda yuzaga keladigan uch xil qiyinchiliklar aniqlandi: shaxsiy, intellektual va axborot-ijroiy.
Xuddi shu ishda o‘quvchilarning qiyinchilik turlari va ularning paydo bo‘lish sabablari, shuningdek, o‘qituvchining yordami mazmuni ko‘rsatilgan.
Talabalarning aniqlangan uch xil qiyinchiliklari, obrazli qilib aytganda, tadqiqot usulining sezgirligiga, tadqiqotchilarning metodning aynan shu sezgirligiga erishish qobiliyatiga yoki tajriba sharoitida topilgan pedagogik ko‘rinishlarning tabiatiga mos keladi.
Shunday qilib, tadqiqot ishi natijasida talabalarning ijodiy muammolarni hal qilishdagi qiyinchiliklari tipologiyasi, shuningdek, har bir turdagi qiyinchiliklarning sabablari va o‘qituvchiga tegishli yordamning xarakteri ishlab chiqildi.

Downloads

Published

2022-11-24

How to Cite

Maqsud Baxadirovich, A. (2022). TALABALARNING TURLI QIYINCHILIK DARAJADAGI IJODIY MASALALAR YECHISHDAGI O‘QITUVCHINING YORDAM MAZMUNI. Educational Research in Universal Sciences, 1(6), 98–105. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/455