BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MASALALAR YECHISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI
Keywords:
Masalalar, o‘quvchilar, ma’lum va noma’lum, nazariy ko‘nikma, boshlang‘ich sinflar, amaliyot, masala yechish, mashqlar, pedagogik-psixologik.Abstract
Ushbu maqolada masalalarni yechish o‘quvchilarning aqliy rivojlanishiga katta ta’sir ko‘rsatib, ularda tahlil etish, taqqoslash, umumlashtirish va abstrakt farqlash ko‘nikmalarni shakllantirishi va masalalarning tarbiyaviy ahamiyati haqida ma’umot berilgan.
References
Umumiy o‘rta ta’limning Davlat ta’lim standartlari. Boshlang‘ich ta’lim “Ta’lim taraqqiyoti” jurnali, Toshkent “Sharq”, 1999, 7 – soni
A.A.Skatkina “Metodika prepodaveniya matematiki v sredney shkole.” Moskav
“Prosveoienie”. 1999
Ta’lim taraqqiyoti. O‘zbеkiston Rеspublikasi Xalq ta’limi Vazirligining axborotnomasi. 7-maxsus son.1999 yil. 136-178 bеtlar. Toshkеnt. “Sharq” Umumiy o‘rta ta’lim Davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturi.
Haydarov M., Hasanboеva O. Pеdagogik amaliyotni tashkil etish mеtodikasi.
Toshkеnt. TDPU, 2003 yil. 40 bеt
N.Muydinova, M.Sobirova, The effectiveness of using games in teaching English for the elementary level learners. Farg‘ona davlat universiteti Chet tillar fakulteti ingliz
Umumiy o‘rta ta’limning Davlat ta’lim standartlari. Boshlang‘ich ta’lim “Ta’lim taraqqiyoti” jurnali, Toshkent “Sharq”, 1999, 7 – soni
A.A.Skatkina “Metodika prepodaveniya matematiki v sredney shkole.” Moskav
“Prosveoienie”. 1999
Ta’lim taraqqiyoti. O‘zbеkiston Rеspublikasi Xalq ta’limi Vazirligining axborotnomasi. 7-maxsus son.1999 yil. 136-178 bеtlar. Toshkеnt. “Sharq” Umumiy o‘rta ta’lim Davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturi.
Haydarov M., Hasanboеva O. Pеdagogik amaliyotni tashkil etish mеtodikasi.
Toshkеnt. TDPU, 2003 yil. 40 bеt
N.Muydinova, M.Sobirova, The effectiveness of using games in teaching English for the elementary level learners. Farg‘ona davlat universiteti Chet tillar fakulteti ingliz