INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI REKLAMA MATNLARIDA FRAZEOLOGIK TRANSFORMATSIYA
Keywords:
frazeologiya, tilshunoslik, tarjima nazariyasi, til, kontekst, kontekstual xususiyat, tasnif, tarjima masalasi, idiomaAbstract
Ushbu maqola O‘zbek va Ingliz tillaridagi reklama matnlarida uchraydigan frazeologik birliklarning birlamchi kontekstual xususiyatlarini aniqlab beradi.Reklama matnlarining bugungi kundagi ahamiyatiga to‘xtalib o‘tiladi. Bundan tashqari, maqolada ingliz va o‘zbek tillaridan frazeologik konstruksiyalarni tarjima qilish jarayonida duch kelishi mumkin bo‘lgan masalalar ko‘rib chiqiladi.
Published
2022-12-05
How to Cite
Abdisamatov, A. J. o‘g‘li. (2022). INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI REKLAMA MATNLARIDA FRAZEOLOGIK TRANSFORMATSIYA. Educational Research in Universal Sciences, 1(6), 396–399. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/554
Issue
Section
Articles