INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI REKLAMA MATNLARIDA FRAZEOLOGIK TRANSFORMATSIYA

Authors

  • Axrorjon Jalolxon o‘g‘li Abdisamatov Qo‘qon davlat pedagogika instituti Xorijiy til va adabiyoti yo‘nalishi 2 bosqich magistranti

Keywords:

frazeologiya, tilshunoslik, tarjima nazariyasi, til, kontekst, kontekstual xususiyat, tasnif, tarjima masalasi, idioma

Abstract

Ushbu maqola O‘zbek va Ingliz tillaridagi reklama matnlarida uchraydigan frazeologik birliklarning birlamchi kontekstual xususiyatlarini aniqlab beradi.Reklama matnlarining bugungi kundagi ahamiyatiga to‘xtalib o‘tiladi. Bundan tashqari, maqolada ingliz va o‘zbek tillaridan frazeologik konstruksiyalarni tarjima qilish jarayonida duch kelishi mumkin bo‘lgan masalalar ko‘rib chiqiladi.

Downloads

Published

2022-12-05

How to Cite

Abdisamatov, A. J. o‘g‘li. (2022). INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI REKLAMA MATNLARIDA FRAZEOLOGIK TRANSFORMATSIYA. Educational Research in Universal Sciences, 1(6), 396–399. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/article/view/554